پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230255
حجاب بزرگترين سلاح زن در مقابل چشمهاي هوسران است/ زنان ذاتا عفيف هستند و اين عفت ناشي از فطرت است
تاریخ انتشار : 1399/04/28 18:42:24
نمایش : 1475
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: زنان ذاتا عفيف هستند و اين عفت ناشي از فطرت است اما بايد با حجاب از اين نعمت الهي حفاظت و صيانت کرد.
حجت الاسلام مسلم رضايي در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار پيرامون حجاب گفت:زنان ذاتا عفيف هستند و اين عفت در فطرت زنان نهادينه شده است اما همين نعمت فطري و الهي زنان بايد صيانت و حفاظت شود. اولين و بهترين سلاحي که ضمانت و صيانت از عفت زن را بر عهده دارد چيزي نيست جز آن مؤکد که در اسلام حجاب ناميده مي شود.
 
در ادامه گفت: اگر ما حجاب را از يک زن بگيريم در واقع ارزش واقعي زن را از او گرفته ايم و ارمغان شوم بي حجابي جز تنزل مقام زن  و تحقير شخصيت اجتماعي او نيست. اگر ما حجاب را از يک زن بگيريم در واقع او را در دسترس  طمع هوس ورزان و حيوان صفتان انسان نما قرار داده ايم و نا امني در اجتماع دامن گير زنان جامعه مي شود.
 
وي گفت: وقتي جامعه و محيط اجتماعي سلامت و صلابت خود را با بي بندوباري از دست بدهد و فساد گسترش يابد ، استعدادهايي که مي توانند درخدمت تحقيق، تعليم، تعلم، تفکر، سازندگي و بالندگي جامعه قرار گيرند در خدمت آنچه نبايد قرار مي گيرند و اينجاست که پتانسيل عظيمي از نيروي انساني تباه خواهد شد.

حجت الاسلام رضايي دلايل متنوعي را براي بي بند و باري ها و بي حجابي و بي عفتي هاي فرهنگ غربي عنوان کرد . شهوت طلبي مردان يکي از مهمترين دلايل است که باعث شده تا عده اي هوس ران تحت عناوين آزادي و حقوق زن، زنان را از خانه بيرون بکشند و به هوسراني خود بپردازند و دليل ديگر بهره کشي هاي اقتصادي از اين زنان است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html